close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עולם השידוכים במגזר הדתי

מערכת שורשיב אדר, תשפא24/02/2021

תחום הכרויות לדתיים יש המון רבדים ומשתנים בהם תהליך השידוך תלוי ובעיקר מול מי זה נעשה

תגיות:

בעולם הדתי תחום השידוכים הוא נפוץ ביותר והוא גם לרוב התהליך המרכזי במציאת גבר ואישה יחד מתחת לחופה. החלטנו לבדוק האם נוצרה קידמה כלשהי בתחום השידוכים במגזר הדתי והאם

כיום בניגוד לבעבר מתייחסים לדעותיהם של המשודכים ולהסכמתם באישור השידוך. לשם כך פנינו אל משרד השידוכים "יחד הכרויות" שיחשוף בפנינו את כל הפרטים.

בוא ניגש ישר ולעניין, האם אכן יש קידמה בעולם הדתי בנושא שידוכים לדתיים?
תראה, זה תלוי בקהילה הדתית אליה אתה משתייך וכמה היא יותר קרובה לקהילות הקיצוניות או לקהילות היותר מודרניות. בקהילות הדתיות היותר מודרניות, כיום תמצא יותר התחשבות בהחלטה של שני הצדדים באישור הסופי של השידוך.

היכן ניתן לראות את הקידמה בקהילות המודרניות?
שידוכים לדתיים בקהילות היותר מודרניות אפילו הגיעו אל אתרי הכרויות לדתיים, כלומר, יש שדכניות למגזר הדתי לאומי שנעזרות באתרים להיכרויות עבור לקוחותיהם, שפה ניתן לראות עד כמה הם משתלבים בעידן המודרני.

תוכל למצוא היום יותר דתיים, דתיים-לאומיים וחוזרים בתשובה הנעזרים בשירותם של משרדי שידוכים, חלקם מחוסר שייכות לקהילה מסוימת וחלקם כי קהילתם הפכה ליותר מתירנית בנושא ומאשרת להם לפנות אל משרדי שידוכים הנותנים מענה של שידוכים לדתיים לאומיים, חוזרים בתשובה וכו'.

ואיך מבחינם הסודיות והדיסקרטיות?
במגזרים השונים ניתן לראות את השוני גם בנושא הדיסקרטיות, הרי שמקהילות היותר הדוקות כולם יודעים מי שודך למי אך ישנם קהילות בהם המשודך פונה אל שדכנית לדתיים שתנהל עבורו תהליך של הכרויות בדיסקרטיות עד למציאת השידוך הראוי/

החוזרים בתשובה מה איתם? איך נראה תהליך השידוך עבורם?
שידוכים לחוזרים בתשובה תלוי באדם שחוזר בתשובה, האם הוא משתייך לקהילה מסוימת הפועלת לפי נורמה מסוימת או שהוא אדם שפשוט החליט לחזור בתשובה ואינו משתייך לשום קהילה, במצב כזה הוא יכול להחליט לעצמו איזה תהליך שידוך לעבור ובעזרת מי.

יש לכם משפט לסיכום עבורנו?
נסיים ונאמר כי בכל תחום הכרויות לדתיים יש המון רבדים ומשתנים בהם תהליך השידוך תלוי ובעיקר מול מי זה נעשה.

אם אתם מעוניינים בעזרתם של משרד שידוכים יחד הכרויות ובקבלת ייעוץ חינם על מנת להבין האם תהליך השידוך שלהם מתאים עבורכם, צרו עימם קשר בטלפון: 073-7815503.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה